1948-03-23: |
Final Fate: Op 23-03-1948 als VERTROUWEN, zijnde een stalen tjalkschip, groot 158.152 m3 verplaatsing volgens meetbrief d.d. 19-10-1937 R10829N, liggende te Amsterdam, door D. Loorbach, scheepsmeter te Amsterdam, van brandmerk 934 B WINSCH 1948 voorzien door het inbeitelen op het achterschip B.B. zijde in het boeisel, 0.35 m. uit hekplaat, 0.20 m. uit lengteas en 0.49 m. boven dek. (Opm: De oude merken 2539 WINSCH 1901, noch andere merken van de teboekstelling ten hypotheekkantore of sporen daarvan zijn gevonden.) Op 08-04-1953 VERTROUWEN, eigendom van Hendrik Nieboer, schipper, gedom. te Groningen. Op 25-01-1956 van Jan van Putten, schipper te Hardinxveld. Op 01-09-1958 meting te Dordrecht. Meetnummer: R24150N. Lengte: 24 m 52 cm, breedte: 4 m 98 cm, waterverplaatsing: 158,386 ton. Op 09-02-1960 van Pieter de Rover, schipper, gedom. te Hardinxveld. Op 28-08-1967 van Jan de Graaf, monteur, Papendrecht. Het wordt dan omschreven als zijnde een woonschip, met woonruimte en grote stuurhut, voortbewogen door een 6 cylinder Gardner-dieselmotor van 144 PK, 1700 omwentelingen, type 6. LX, motornummer 120303, geplaatst aan bakboordzijde onder de motor. Het schip is gebouwd van ijzer te Stadskanaal in het jaar 1900. Op 05-09-1988 van Michael Woodroffe Tarrant, vliegenier, en Lynn Francis Calderwood, echtelieden, Essex CM22 PQ, Engeland, beiden voor 1/2 deel. Op 18-01-1994 van Michael Woodroffe Tarrant, vliegenier, ongehuwd, te Edgbaston, wonende te Three Horseshoes Molehill Green, Takelay, Essex CM22 6PQ, Engeland. Op 28-01-1998 is de teboekstelling van de dan overleden Michael Woodroffe Tarrant doorgehaald. |